De tweede energizer die ik met ze heb gedaan is de volgende: ik heb de klas in 2 groepen verdeeld. Bij de ene groep koos ik 2 museumbewakers uit en deze stuurde we de ruimte uit. Terwijl deze leerlingen de ruimte uit waren, nam de ene groep een positie aan van een beeld. De 2 bewakers werden weer binnengeroepen en mochten de beelden aandachtig bekijken.
Hierna werden de bewakers weer weggestuurd en mocht de andere groep iets aanpassen aan 2 beelden. De bewakers werden weer teruggehaald en mochten dan zeggen welke beelden waren veranderd. De andere groep mocht dan aanwijzingen geven door middel van 'Warm' of 'Koud' roepen.
Zie hier mijn lesvoorbereiding en lesbeoordelingsformulier
Mijn mentor heeft ook een lesbeoordelingsformulier ingevuld:
Deze oefeningen waren een goede manier om voor mezelf te ontdekken hoe ik voor deze klas moest gaan staan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten